• Øvrige

Industriens Hus
H.C. Andersens Boulevard 18
1553 København V

Bæredygtig Beton initiativet samler byggeriets aktører og gør status på grøn omstilling i betonbranchen. Vi kan allerede nu afsløre Bjarke Ingels som keynote speaker.

BIG HQ er Danmarks største projekt, der er opført i beton med den nye cementtype FUTURECEM.
Projektet har været med til at rykke grænserne for, hvad man kan med beton, da man har ønsket at udfordre traditionerne såvel arkitektonisk som materialemæssigt.
Key Note speaker, Bjarke Ingels vil blandt andet fortælle om arbejdet med BIGs nye HQ i København.
Resten af programmet til Made in More Sustainable Concrete vil blive afsløret i løbet af foråret 2024. Du kan allerede nu forhåndstilmelde dig.
Made in More Sustainable Concrete arrangeres af Dansk Beton i DI Byggeri i samarbejde med Dansk Betonforening, Aalborg Portland samt parterne bag Calliste-projektet. Konferencen afholdes hvert andet år i regi af Bæredygtig Beton initiativet, i 2024 bliver det tredje gang.

Arrangør: Dansk Beton i DI Byggeri i samarbejde med Dansk Betonforening, Aalborg Portland samt parterne bag Calliste-projektet.

Tilmeld dig her