Velkommen til Dansk Betonforening

Dansk Betonforening (DBF), der er et fagteknisk selskab under IDA Ingeniørforeningen i Danmark, har som formål at øge og sprede kendskabet til betons egenskaber, fremstilling og anvendelse.

DBF har mere end 1.300 personlige medlemmer og mere end 100 firmamedlemmer. På grund af de mange personlige medlemmers meget forskellige ansættelser i alle dele af branchen og den store bredde i firmamedlemmernes branchetilhørsforhold, er DBF det sted, hvor alle, der har interesse i beton, kan mødes, få ny information og diskutere fordomsfrit.

DBF sikrer dette gennem flere kanaler. DBF arrangerer således et stort antal møder både i København og rundt om i landet.

Firmamedlemmer
BETONENS OSCARUDDELING 2021!

Dansk Beton indbyder arkitekter, rådgivere, entreprenører og bygherrer mfl. til at indstille byggeprojekter, som står for et unikt arbejde i beton.
Indstil nu og frem til den 19. april. Vinderne af Betonens Priser 2021 offentliggøres til prisuddelingen den 22. juni.

Kommende arr
Bella Sky Hotel: Betonelementer udnyttet til grænsen (Foto: Rambøll)
Bella Sky Hotel har været et fantastisk projekt med store arkitektoniske, ingeniørmæssige og praktiske udfordringer.

Læs mere/tilmelding...
Kan store betonrør medvirke til løsning af Danmarks klimaudfordringer?
(fabrikation, udførelse og vedligehold)

Sæt kryds i kalenderen!
Vi reducerer CO2-udledningen med 70%: Hvor langt er vi nået ?

Sæt kryds i kalenderen!