Velkommen til Dansk Betonforening

Dansk Betonforening (DBF), der er et fagteknisk selskab under IDA Ingeniørforeningen i Danmark, har som formål at øge og sprede kendskabet til betons egenskaber, fremstilling og anvendelse.

DBF har mere end 1.300 personlige medlemmer og ca. 95 firmamedlemmer. På grund af de mange personlige medlemmers meget forskellige ansættelser i alle dele af branchen og den store bredde i firmamedlemmernes branchetilhørsforhold, er DBF det sted, hvor alle, der har interesse i beton, kan mødes, få ny information og diskutere fordomsfrit.

DBF sikrer dette gennem flere kanaler. DBF arrangerer således et stort antal møder både i København og rundt om i landet.

Firmamedlemmer
Kommende arrangementer
Farvede betonoverflader - muligheder, udfordringer og løsninger På dette gå-hjem-møde gennemgås de vigtigste forudsætninger for at opnå tilfredsstillende resultater både ift. udbudsbetingelser, udførelse og vedligehold.Tilmelding...
Høje bygninger49 høje huse er på vej i København - til gå-hjem mødet fortælles lidt om de forskellige projekter i byen og de udfordringer der er med høje bygninger i tættere beboede områder.

Dansk Betondag
Sæt kryds i kalenderen allerede nu.Det tekniske program er bredt sammensat med aktuelle indlæg. Og traditionen tro, er der ekskursion om fredagen. Se det samlede program i juni måned. Tilmelding åbner i maj måned.
Betonreparation og -Renovering 2019
Sæt kryds i kalenderen allerede nu.

sitelist.html