Velkommen til Dansk Betonforening

Dansk Betonforening (DBF), der er et fagteknisk selskab under IDA Ingeniørforeningen i Danmark, har som formål at øge og sprede kendskabet til betons egenskaber, fremstilling og anvendelse.

DBF har mere end 1.300 personlige medlemmer og mere end 100 firmamedlemmer. På grund af de mange personlige medlemmers meget forskellige ansættelser i alle dele af branchen og den store bredde i firmamedlemmernes branchetilhørsforhold, er DBF det sted, hvor alle, der har interesse i beton, kan mødes, få ny information og diskutere fordomsfrit.

DBF sikrer dette gennem flere kanaler. DBF arrangerer således et stort antal møder både i København og rundt om i landet.

Skal du være udstiller på Dansk Betondag 2018? Find tilmeldingskema /program her

Firmamedlemmer
Kommende arrangementer
Vurdering af eksisterende betonkonstruktioner På mødet præsenteres ny teknologi, traditionelle metoder og cases omhandlende tilstandsvurdering og skadesopklaring i forbindelse med eksisterende betonkonstruktioner.
Fabriksbesøg - Produktion af betonrør og -brønde
Kom på fabriksbesøg og oplev en produktion af betonrør og - brønde, hvor der er fokus på kvalitet, effektivitet og laboratoriekontrollerede produkter.

Dansk Betondag
Sæt kryds i kalenderen allerede nu.Det tekniske program er bredt sammensat med aktuelle indlæg. Og traditionen tro, er der ekskursion om fredagen. Se det samlede program ultimo juni måned.

sitelist.html