Velkommen til Dansk Betonforening

Dansk Betonforening (DBF), der er et fagteknisk selskab under IDA Ingeniørforeningen i Danmark, har som formål at øge og sprede kendskabet til betons egenskaber, fremstilling og anvendelse.

DBF har mere end 1.300 personlige medlemmer og mere end 100 firmamedlemmer. På grund af de mange personlige medlemmers meget forskellige ansættelser i alle dele af branchen og den store bredde i firmamedlemmernes branchetilhørsforhold, er DBF det sted, hvor alle, der har interesse i beton, kan mødes, få ny information og diskutere fordomsfrit.

DBF sikrer dette gennem flere kanaler. DBF arrangerer således et stort antal møder både i København og rundt om i landet.

Firmamedlemmer
Kommende arr.
XXIV Nordic Concrete Research Symposium
Link to flyer
Temadag - Genanvendelse af beton
På temadagen sætter vi fokus på genanvendelse af beton herunder visioner fra branchen, hvordan der arbejdes med genanvendelse i dag, nyt fra forskningens verden, konkrete cases og meget mere.

Læs mere/tilmelding...
Dansk Betondag 2020
Program følger.
Tilmelding ikke åben endnu, men sæt kryds i kalenderen.
Masnedsundbroen og Storstrømsbroen
Kom og hør om to spændende anlægsprojekter, når Banedanmark og Vejdirektoratet fortæller om Masnedsundbroen og Storstrømsbroen.

Læs mere/tilmelding
Made in sustainable concrete Konferencen er målrettet alle byggeriets parter og vil med omdrejningspunkt i verdens mest anvendte byggemateriale - beton - give både politiske, faglige, æstetiske bud på, hvordan vi løfter den store opgave med at reducere betonbranchens CO2 udledning.

Læs mere/tilmelding...
fib Symposium 2021
The fib Symposium 2021 will be held in Lisbon, from the 14th to the 16th of June 2021, gathering together professionals, researchers, and students from all over the world to discuss 'Concrete Structures: New Trends for Eco-Efficiency and Performance'.

Go to website fib Symposium 2021...