Velkommen til Dansk Betonforening

Dansk Betonforening (DBF), der er et fagteknisk selskab under IDA Ingeniørforeningen i Danmark, har som formål at øge og sprede kendskabet til betons egenskaber, fremstilling og anvendelse.

DBF har mere end 1.300 personlige medlemmer og mere end 100 firmamedlemmer. På grund af de mange personlige medlemmers meget forskellige ansættelser i alle dele af branchen og den store bredde i firmamedlemmernes branchetilhørsforhold, er DBF det sted, hvor alle, der har interesse i beton, kan mødes, få ny information og diskutere fordomsfrit.

DBF sikrer dette gennem flere kanaler. DBF arrangerer således et stort antal møder både i København og rundt om i landet.

Besøg Dansk Betonforening på LinkedIn

Firmamedlemmer

Kommende arrangementer
Dansk Betondag 2021
Det tekniske program om torsdagen vil være bredt sammensat med aktuelle indlæg. Om fredagen er der ekskursion til igangværende projekter i Aalborg og omegn.
Læs mere / Tilmeld dig her...
Anlægskonstruktioner langs Ringsted-Femern Banen
Banedanmark ombygger og / eller nybygger mere end 100 broer, Ifm. opgraderingen af Ringsted-Femern Banen.
Læs mere / Tilmeld dig her
...
Anlægskonstruktioner langs Ringsted-Femern Banen

Læs mere / Tilmeld dig her...
Beton og højhuse: Fordele og udfordringer ved beton i højhuse

Højhusbyggerierne vinder hastigt frem i Danmark. I højhusbyggeri er der en lang række udfordringer vi ikke møder i traditionelt dansk byggeri.
Læs mere / Tilmeld dig her
...