Velkommen til Dansk Betonforening

Dansk Betonforening (DBF), der er et fagteknisk selskab under IDA Ingeniørforeningen i Danmark, har som formål at øge og sprede kendskabet til betons egenskaber, fremstilling og anvendelse.

DBF har mere end 1.300 personlige medlemmer og mere end 100 firmamedlemmer. På grund af de mange personlige medlemmers meget forskellige ansættelser i alle dele af branchen og den store bredde i firmamedlemmernes branchetilhørsforhold, er DBF det sted, hvor alle, der har interesse i beton, kan mødes, få ny information og diskutere fordomsfrit.

DBF sikrer dette gennem flere kanaler. DBF arrangerer således et stort antal møder både i København og rundt om i landet.

Firmamedlemmer
Kommende arr
Bella Sky Hotel: Betonelementer udnyttet til grænsen (Foto: Rambøll)Bella Sky Hotel har været et fantastisk projekt med store arkitektoniske, ingeniørmæssige og praktiske udfordringer.Designet og udnyttelsen af pladsen har derudover ledt til en række udfordringer og muligheder.

Læs mere/tilmelding...
Bella Sky Hotel: Betonelementer udnyttet til grænsen (Foto: Rambøll)Bella Sky Hotel har været et fantastisk projekt med store arkitektoniske, ingeniørmæssige og praktiske udfordringer.
Læs mere/tilmelding...
Kan store betonrør medvirke til løsning af Danmarks klimaudfordringer?
- Strategier med løsning af klimaudfordringerne ved hjælp af store betonrør- Den nye Afløbshåndbog- Produktion af store betonrør, runde og firkantrør udfordringer og løsninger
Læs mere/tilmelding
...
Vi reducerer CO2-udledningen med 70%: Hvor langt er vi nået ?

Sæt kryds i kalenderen!