Velkommen til Dansk Betonforening

Dansk Betonforening (DBF), der er et fagteknisk selskab under IDA Ingeniørforeningen i Danmark, har som formål at øge og sprede kendskabet til betons egenskaber, fremstilling og anvendelse.

DBF har mere end 1.300 personlige medlemmer og ca. 95 firmamedlemmer. På grund af de mange personlige medlemmers meget forskellige ansættelser i alle dele af branchen og den store bredde i firmamedlemmernes branchetilhørsforhold, er DBF det sted, hvor alle, der har interesse i beton, kan mødes, få ny information og diskutere fordomsfrit.

DBF sikrer dette gennem flere kanaler. DBF arrangerer således et stort antal møder både i København og rundt om i landet.

Temadagen 2018 (Betonreparation og -renovering) - Download udstillerskema.

Firmamedlemmer
Kommende arrangementer
Bella Sky Hotel: Design og bygning af verdens skæveste hotel Oplevelser og erfaringer fra projektet præsenteres af senior projektchef Kaare K. B. Dahl, Rambøll.

...
Generalforsamling Dansk BetonforeningForslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal fremsendes til bestyrelsen senest den 1. februar.

Dansk Betondag
Sæt kryds i kalenderen allerede nu.

sitelist.html